Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

وزیر صنعت، معدن و تجارت در جمع اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به اینکه شرایط کشور با توجه به رونق تولید و تحریم های بین المللی عوض شده است گفت: ما به دنبال تسهیل گری در امور تولیدکنندگان، تجار و معدنکاران هستیم.

به گزارش شاتا، رضا رحمانی در هشتاد و هشتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با بیان این مطلب گفت: فضای کشور و نظام این است که برای تولید تسهیلات ایجاد کند و اگر در این شرایط مانعی را بر سر راه تولید ایجاد شده باشد بایدآن را حل کنیم.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در این نشست که به بررسی و اتخاذ تصمیم درباره ارائه گواهی موضوع تبصره 1 ماده 186 قانون مالیات های مستقیم برای تمدید ضمانت نامه بانک مرکزی می پرداخت، با اشاره به فعالیت های سازمان مالیاتی گفت: سازمان مالیاتی با توجه به قوانین و مقررات بسیار محکم خود، تا این لحظه همراه تولید و صنعت بوده است اما انتظار حمایت بیشتر از این را داریم.
او با اشاره به برنامه های وزارت صنعت گفت: نخستین برنامه ما حفظ وضع موجود تولید است واز این رو در جلسات مختلف اگر تصمیمی برای تولید اتخاذ می شود باید به سرعت اجرایی شود.
رحمانی گفت: آرامشی که امروز در کشور شاهد آن هستیم ابتدا مدیون خون شهدا و سپس جانفشانی هایی است که تولید کنندگان انجام می دهند که بعد از تحریم های بین اللملی از پا ننشسته اند و ما باید در این شرایط وضع امور را برای فعالیت مساعدتر کنیم.
او در پایان صحبت هایش بر نگاه تسهیل گرانه مثبت بر امور تاکیدکرد.
یادآور می شود، هشتاد و هشتمین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید امروز به ریاست وزیر صنعت و با حضور نمایندگان مختلف از سازمان امور مالیاتی، بانک مرکزی، دفتر حقوقی ریاست جمهوری، نمایندگان بانک های عامل و اعضای ستاد تسهیل برگزار شد و به بررسی ارائه گواهینامه های قانون مالیات های مستقیم برای تمدید ضمانت نامه پرداخته شد که با تایید تبصره 1 ماده 186 قانون مالیات های مستقیم برای تمدید ضمانتنامه ها اصلاح شد.

به دنبال تسهیل گری در تولید هستیم
تاریخ: چهارشنبه 27 شهریور 1398