Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام از ابلاغ دستورالعمل تامین تسهیلات ریالی مورد نیاز بنگاه‌های اقتصادی از محل طرح رونق تولید خبر داد.

به گزارش شاتا، یاراله نصیری گفت: به منظور تأمین تسهیلات لازم برای نگهداشت و افزایش تولید، اشتغالزایی در بنگاه های اقتصادی، نوسازی و بازسازی واحدهای صنعتی و صنوف تولیدی و تکمیل طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد، دستورالعمل پرداخت تسهیلات به این واحدها در طی سال 1398 از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت به همه استان‌ها ابلاغ شد.

او تأکید کرد: اولویت پرداخت تسهیلات به آن دسته از بنگاه‌های اقتصادی است که عمدتاً دارای مشکلات نقدینگی بوده و از لحاظ ظرفیت تولید، دانش فنی، توان مدیریت و بازار، مشکلی نداشته و با دریافت این تسهیلات قادر به راه اندازی سریع، انجام نوسازی و بازسازی و تثبیت و یا افزایش تولید و اشتغال باشند.

رییس سازمان صمت استان ایلام با اشاره به فرایند دریافت تسهیلات از محل رونق تولید گفت: صاحبان بنگاه های اقتصادی در بخش‌های صنعت، معدن، کشاورزی، تجارت، خدمات، شرکت های فنی و مهندسی، می توانند درخواست خود را از طریق سامانه اینترنتی بهین یاب، به نشانی: behinyab.ir ثبت کنند.

نصیری خاطر نشان کرد: کمیته های بررسی کارشناسی درخواست های واصله از طریق سامانه بهین یاب تشکیل شده و متقاضیان بایستی پس از درج اطلاعات صحیح در سایت، در صورت تصویب منابع درخواستی آنها، مدارک و مستندات لازم را به بانک عامل تحویل دهند.

آغاز تامین منابع مالی بنگاه های اقتصادی از محل طرح رونق تولید در استان ایلام
تاریخ: دوشنبه 1 مهر 1398