Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت تهران از آغاز به کار نخستین شهرک تخصصی پوشاک استان در خاوران خبر داد.

به گزارش شاتا، «یدالله صادقی» در جلسه فعالان اقتصادی بانوان استان تهران گفت:کار آفرینانی که جهت تامین نقدینگی، پروانه بهره برداری یا پروانه صنفی و جواز کسب داشته باشند،می توانیم از طریق تبصره 18 تسهیلات با نرخ 15 درصد برای فعالیت های تولیدی اختصاص دهیم. این طرح 3 درصد است و از تسهیلات رایج بانک ها سود کمتری دریافت می کند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران خاطرنشان کرد: شهرک تخصصی پوشاک برای اولین بار در خاوران شروع به کار می کند. شهرک خاوران در نزدیکی تهران حدود 15 سال مشکل گواهی داشت که برطرف شد و 400 قطعه زمین کارگاهی ظرف دو ماه آینده آماده می شود لذا ما حاضریم این فضا را به صورت اختصاصی در اختیار بانوان قرار دهیم.

صادقی گفت: مصوبه ایجاد شهرک های خصوصی را در سال 89 ابلاغ کردند و در سال 90 اجرایی شده، تا یک سال قبل به نتیجه نهایی نرسیده بود که اکنون داریم به نتیجه نهایی می رسیم. انشاءالله مشکلات مربوط به تعیین حدود و قصور برطرف شود و امکان صدور پروانه بهره برداری برای تمام واحدهای صنعتی فراهم شود.

وی ادامه داد: ستاد تسهیل استان تهران در مورد رفع مشکلات مالیاتی کارآفرینان و گرفتن تنفس برای پرداخت ارزش افزوده حتما با همکاری سازمان امور مالیاتی کمک های لازم را به شما بانوان کارآفرین خواهد کرد. اگر پرونده بهره برداری داشته باشید در زمینه سهمیه ورق و محصولات پتروشیمی حتما مشکلات واحدها برطرف خواهند شد، بنابراین شما می توانید از طریق سامانه بهین یاب درخواست های خود را اعلام کنید.

صادقی اظهار کرد: در مورد تجدید نظر واردات کالاهای مشابه از ما درخواست کنید. ما نیز وضعیت تولید، صادرات و واردات را بررسی می کنیم در صورتی که تولید شما در حد کفایت مصارف داخلی باشد، حتما تجدید نظر خواهیم شد.

آغاز به کار شهرک تخصصی پوشاک برای نخستین بار در خاوران
تاریخ: چهارشنبه 3 مهر 1398