Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

شرکت نمایشگاه های بین المللی با توجه به نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی قصد دارد در سال رونق تولید نسبت به برگزاری نمایشگاه های تقاضا محور اقدام کند.

به گزارش شاتا، بهمن حسین زاده مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران با بیان این مطلب گفت: نمایشگاه هایی که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران یا 32 سایت نمایشگاهی کشور برگزار می شود نقش بسزایی در توسعه صادرات کشور دارد.
وی با اشاره به اینکه در سال رونق تولید، شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی فضایی در اختیار صنایع مختلف قرار گرفته است تا تولیدات خود را به خریداران داخلی و خارجی معرفی کنند، افزود: برگزاری جلسات “B2B” بین تولید کنندگان، بازدیدکنندگان و خریداران ازخدمات دیگری است که شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی به حاضران در نمایشگاه ها ارایه می دهد.
حسین زاده به برگزاری سالانه 90 نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ایران اشاره کرد و اظهارداشت: در این نمایشگاه ها به واسطه خدماتی که شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی به صنایع ارایه می دهد، شاهد عقد قراردادهای هستیم که به رونق تولید و توسعه صادرات صنایع مختلف کمک می کند.
ودر ادامه با اشاره به برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، یادآور شد: در این نمایشگاه بزرگ که 570 شرکت داخلی و 40 شرکت خارجی و 10 هیات تجاری از کشورهای مختلف حضور داشته اند نیز جلسات B2B برگزار شد و قراردادهایی نیز به امضا رسید.
مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران همچنین به برگزاری نحوه جدیدی از برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این روش در ایران پلاست نیز به کار گرفته شده و ضمن ارایه سالن خاص به استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان این حوزه ارتباط عمیقی میان آن ها و متقاضیان خدمات الکترونیکی حوزه پتروشیمی ایجاد شده است.
وی با اشاره به جایگاه ویژه شرکت های تعمیق ساخت داخل در حوزه پتروشیمی افزود: شرکت های تعمیق در سالن خاصی با عنوان سالن تعمیق ساخت داخل حضور یافته اند تا امکان بازسازی تجهیزات مورد نیاز صنعت پتروشیمی که شرکت های خارجی در این نمایشگاه ارایه کرده اند را داشته باشند.

اقدام برای برگزاری نمایشگاه های تقاضا محور
تاریخ: چهارشنبه 3 مهر 1398