Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

ولي الله افخمي راد در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري تسنيم، درباره زمان دقيق اعلام تعرفه واردات انواع کالا در سال 93 ، اظهارداشت: اين موضوع همچنان در دست بررسي است اما در پايان اسفند ماه به تمام دستگاه ها جهت اجرا در سال 93 ابلاغ خواهد شد.
وي با اشاره به اينکه در سال 93 تعرفه واردات انواع کالا با تغييرات اندک روند کاهشي را تجربه کرده است، افزود: قبل از پايان سال کتاب تعرفه‌ها به چاپ خواهد رسيد که بر همين اساس اميداوريم در سال آينده تجار و توليدکننندگان هيچ مشکلي در تعرفه ها نداشته باشند.
افخمي راد اضافه کرد: امسال صادارت کالاهاي غير نفتي کشور نسبت به سال گذشته با رشد مناسبي روبه رو بود که اميدوارم تا پايان سال اين امر ادامه داشته باشد.
رئيس سازمان توسعه تجارت با تأکيد براينکه صادرات کالا و خدمات بايد با ارزش افزوده بالا دستور کار قرار گيرد، تصريح کرد:در همين راستا تغييراتي را در انتخاب صادرکننده نمونه انجام داده ايم و سال آينده صادرکنندگاني در اولويت تشويق قرار خواهند گرفت که حتما کالاهايي با ارزش افزوده بالا صادر کرده باشند. البته براي تحقق اين امر بايد حلقه هاي توليد را در کشور مورد تقويت قرار دهيم.

تاریخ: دوشنبه 12 اسفند 1392