Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: حمایت‌ها و سرمایه‌های مردمی به سمت رشد صنعت بیاید و نخبه ها وارد حوزه حمایت از صنعت شوند.

به گزارش شاتا، سعید زرندی در دومین همایش راهکارهای توسعه فرهنگ صنعتی که در محل سازمان مدیریت صنعتی ایران برگزار شد با اشاره به مدل های برنامنه ریزی در وزارت صمت افزود: مدل های صنعتی وزارت صمت 5 لایه را در برمی گیرد که این لایه‌ها بنگاه‌های صنعتی، رشته‌های صنعتی، سیاست‌های صنعتی و تجاری، محیط کلان صنعت و لایه فراکلان هستند که همه این لایه‌ها باید با هم دیده شوند.

حمایت‌های مردمی به سمت رشد صنعتی بیاید

او در ادامه با تأکید بر این موضوع که حمایت‌های مردمی باید بسمت رشد صنعتی بیاید، گفت: رهبر معظم انقلاب در خصوص مباحث صنعتی و اقتصادی تأکیدات ویژه دارند و موضوع صنعت وارد فضای تصمیم گیری‌ها شده است، اما اگر می‌خواهیم صنعت کشورمان رشد کند به پشتوانه مردمی نیاز داریم.

نخبه ها وارد حوزه حمایت از صنعت شوند

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه نخبه ها باید وارد حوزه حمایت از صنعت شوند، ادامه داد: باید اعتماد به برند و کالای ایرانی بیش از پیش تقویت و نهادینه شود.

کلمه نهضت یک فضای مردمی برای ساخت داخل ایجاد می‌کند

زرندی در خصوص راه اندازی نهضت ساخت داخل نیز اضافه کرد: کلمه نهضت فضای مردمی برای ساخت و تولید داخل ایجاد می کند و این کلمه به نوعی عرق و غیرت مردمی ایجاد خواهد کرد.

او در خصوص رتبه بندی سرمایه گذاران نیز گفت: سرمایه‌های مردمی باید به سمت حمایت از صنعت سوق داده شود و در همین راستا، گرید بندی برای معرفی و شناسایی 100 تولید کننده برتر به مردم و سرمایه گذاران درست می کنیم.

باید اعتماد به برند و کالای ایرانی بیش از پیش نهادینه شود
تاریخ: سه شنبه 14 آبان 1398