Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ
نایب رئیس هیئت مدیره اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران گفت: تحریم صنعت نساجی موضوع جدیدی نیست و از گذشته در تامین ماشین آلات به نوعی با تحریم مواجه بودیم، اما توانستیم آن‌ها را دور بزنیم.

بهرام شهریاری با اشاره به تحریم صنعت نساجی کشور توسط آمریکا اظهار کرد: این موضوع نشان می‌دهد صنعت نساجی از چه ویژگی و اهمیتی برخوردار است که می‌تواند در شرایط تحریم به اقتصاد کشور کمک کند.

 

نایب رئیس هیئت مدیره اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران افزود: به همین دلیل آمریکایی‌ها تشخیص دادند یکی از صنایعی که باید تحریم شود تا اقتصاد ایران تحت فشار قرار بگیرد، صنعت نساجی است.


به گزارش سایت نساجی امروز به نقل از خبرگزاری میزان، وی با بیان اینکه امیدواریم با تحریم آمریکا مسئولان به اهمیت این صنعت پی ببرند، گفت: این تحریم‌ها موضوع جدیدی نیست و از گذشته در تامین ماشین آلات به نوعی با تحریم مواجه بودیم، اما توانستیم آن‌ها را دور بزنیم.


شهریاری ادامه داد: شاید در ابتدا تحریم شوکی کوچک از نظر تامین مواد اولیه وارد کند اما فعالان این بخش آن را مدیریت می‌کنند و با تکیه بر منایع داخلی مشکلی پیش نخواهد آمد.


دولت آمریکا شب گذشته 17 تولیدکننده فلزات و شرکت‌های معدنی و صنعت نساجی ایران را تحریم کرد.

تحریم صنعت نساجی، جدید نیست
تاریخ: یکشنبه 22 دی 1398