Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

همایش استاندارد و کیفیت صادراتی با هدف بررسی مشکلات حوزه استاندارد صادراتی در سازمان توسعه تجارت ایران برگزار می‌شود.

به گزارش شاتا، احسان قمری، مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران با اعلام این خبر گفت: پیگیری‌های مکرر صادرکنندگان جهت حل مشکلات کیفیت و استاندارد صادراتی و مراجعه به سازمان توسعه تجارت ایران یکی از دلایل برنامه‌ریزی این رویداد است.

وی با اشاره به فعالیت مجدد کارگروه کیفیت صادرات در سازمان توسعه تجارت ایران با حضور تمام دست‌اندرکاران حوزه کیفیت صادراتی، برنامه‌ریزی در خصوص رفع مشکلات و اطلاع‌رسانی در حوزه استاندارد و کیفیت را ضروری دانست.

وی همکاری و هماهنگی متولیان صادرات کشور با بخش کیفیت و استاندارد را حائز اهمیت عنوان کرد و انعقاد تفاهم‌نامه‌های استاندارد با سایر کشورها توسط سازمان ملی استاندارد را ارزشمند دانست.

مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران، تسهیلات در نظر گرفته شده توسط سازمان ملی استاندارد در خصوص صادرات را شامل صادرات بر اساس استاندارد ملی ایران، صادرات با توجه به استاندارد ملی کشور هدف و صادرات بر اساس درخواست کشور مقابل عنوان کرد.

قمری در پایان، بسته حمایتی سازمان ملی استاندارد برای صادرکنندگان را با اهمیت و مفید دانست و خواستار ارائه ویرایش جدید بسته فوق‌الذکر شد.

شایان ذکر است همایش ملی استاندارد صادراتی روز دوشنبه مورخ ۳۰ دی‌ماه در سازمان توسعه تجارت ایران برگزار می‌شود و بنگاه‌های تولیدی صادراتی می‌توانند آمادگی خود جهت حضور در این همایش را از طریق دورنگار به شماره ۲۲۶۶۴۰۴۵یا پست الکترونیکی به آدرس trade.services @tpo.ir اعلام کنند.

همایش استاندارد و کیفیت صادراتی برگزار می‌شود
تاریخ: سه شنبه 24 دی 1398