Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

مسئول دبیرخانه کارگروه توسعه صادرات ایران از تشکل‌های صادراتی درخواست کرد تا مشکلات مجموعه‌های خود را به صورت مکتوب به میزهای کالایی سازمان توسعه تجارت ایران ارایه دهند تا در جهت رفع آنها اقدام به عمل آید.

اکسپورتنا: احسان قمری، در پنجمین پیش‎‌جلسه کارگروه توسعه صادرات، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و پیگیری‌های انجام شده جهت اجرایی کردن مصوبات جلسات قبل کارگروه، خواستار حضور پررنگ‌تر دستگاه‌های عضو کارگروه در جلسات و تصمیم گیری‌ها شد.

احسان قمری، با بیان اینکه تمام مصوبات به دستگاه‌های ذی‌ربط ابلاغ و مورد پیگیری قرارخواهد گرفت، ارسال کلیه صورت جلسات کارگروه توسعه صادرات به استانداری‌های سراسر کشور و همچنین سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت را از برنامه‌های دبیرخانه کارگروه اعلام کرد.

وی همچنین از کلیه اتحادیه‌ها و تشکل‌های صادراتی خواست مشکلات مجموعه خود را به صورت مکتوب و کارشناسی‌شده به میزهای کالایی سازمان توسعه تجارت ایران ارسال کرده تا بعد از بررسی مقدماتی با حضور نمایندگان مجموعه‌های عضو کارگروه، جهت بررسی و اتخاذ تصمیم نهایی به دبیرخانه کارگروه ارسال شود.

مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران در ادامه به ابلاغ مصوبات به دستگاه‌ها اشاره و اعلام کرد پیگیری‌های سازمان توسعه تجارت ایران تا اجرایی شدن مصوبات ادامه خواهد داشت .

قمری در پایان به دعوت از مسوولان سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها به ویژه استان‌های مرزی به کارگروه توسعه صادرات جهت بیان مشکلات استان‌ها در حوزه صادرات و مرتفع کردن مشکلات در کارگروه اشاره کرد و از اعضای کارگروه درخواست کرد نسبت به انعکاس موارد، مسائل و مشکلات صادرات به دبیرخانه کارگروه اقدام کنند.

گام‌های جدی کارگروه توسعه صادرات برای رفع موانع صادراتی/تشکل‌ها فهرست مشکلات خود را به سازمان توسعه تجارت بفرستند
تاریخ: شنبه 5 بهمن 1398