Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

رئیس کل بانک مرکزی به بانکها توصیه کرد تا زمان و نحوه وصول اقساط وام برخی واحدها و صنوف را تمدید کنند.

به گزارش خبرنگار اکسپورتنا، عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی با ارسال پستی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی، ضمن قدردانی از نظام بانکی و شعب بانکها، به نظام بانکی در مورد تمدید زمان و نحوه وصول اقساط وام برخی واحدها و صنوف توصیه‌هایی ارایه داد.

در بخشی از پست اینستاگرامی رئیس کل بانک مرکزی آمده است: با توجه به تعطیلی و یا کاهش فعالیت برخی از کسب و کارهای کشور که ممکن است کاهش عایدی برخی واحدها و صنوف و حتی اشخاص حقیقی را در پی داشته باشد، به مدیران بانکها توصیه می کنم شرایط امروز اشخاص حقیقی و حقوقی که از این بابت دچار وقفه درآمدی می شوند را در نظر گرفته و در خصوص تمدید زمان و نحوه وصول اقساط وامها، همراهی لازم را با مشتریان به عمل آورده و مراعات وضعیت آنها را بکنند.

وی نوشت: این روزها علیرغم ریسک فعالیت در شعب بانکها، شاهد تلاش ها و زحمات همکاران عزیز نظام بانکی برای خدمت به مردم، خصوصا در شعب بانکها هستیم.

مردم عزیزمان قطعا قدر تلاش این عزیزان را می دانند من نیز به سهم خود، به تمامی همکاران خوبم خسته نباشید گفته و ضمن توجه دادن به دستورالعمل های بهداشتی، بابت تلاش های آنها قدردانی می کنم.

توصیه رئیس کل بانک مرکزی به بانکها برای استمهال برخی بدهی های بانکی/زمان و نحوه وصول اقساط را تسهیل کنید
تاریخ: دوشنبه 12 اسفند 1398