Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک برای حمایت از صنایع در وضعیت فعلی به دلیل شیوع ویروس کرونا و مشکلاتی که در پی‌داشته است، حمایت خود را از صنایع کوچک در قالب مهلت سه ماهه پرداخت اقساط اعلام کرد.

اکسپورتنا: صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک برای حمایت از صنایع در وضعیت فعلی به دلیل شیوع ویروس کرونا و مشکلاتی که در پی‌داشته است، حمایت خود را از صنایع کوچک در قالب مهلت سه ماهه پرداخت اقساط اعلام کرد.

این صندوق اعلام کرد: با توجه به شیوع کرونا طی هفته‌های گذشته و پیش‌بینی روند آن توسط دستگاه‌های ذیربط در هفته‌های آتی با عنایت به اثرات مخرب این بیماری بر فضای کسب و کار کشور به ویژه در صنایع کوچک،‌ صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک جهت حمایت و مساعدت به مشتریان خود که قبلا بدهی‌های خود را ساماندهی کرده، اما در بازپرداخت اقساط خود به واسطه اپیدمی به وجود آمده با مشکل مواجه شده‌اند، مهلت سه ماهه‌ای جهت از سرگیری اقساط در نظر گرفته است.

بر اساس این برنامه حمایتی، اقساط اسفند ماه ۱۳۹۸ و فروردین و اردیبهشت سال آتی مشتریان فوق الاشاره، به حالت تعلیق در خواهد آمد و مشتریان می‌توانند اقساط سه ماهه معلق شده را پس از پایان دوره بازپرداخت اقساط پرداخت کنند.

خبر خوش برای دریافت‌کنندگان تسهیلات از صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک/مهلت سه ماهه برای بازپرداخت اقساط
تاریخ: چهارشنبه 21 اسفند 1398