Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

ائب رئیس اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک با انتقاد از تأخیر در تأمین پارچه لازم برای تولید گان پزشکی، گفت: در جلسه وزارت صنعت و بهداشت مقرر شد روزانه 40 هزار دست گان پزشکی تولید شود.

مجید نامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با بیان اینکه در جلسه با مسئولان وزارت صنعت و وزارت بهداشت مقرر شد پارچه تولید گان بیمارستانی در اختیار واحدهای پوشاک قرار گیرد، گفت: بر این اساس، روزانه ۴۰ هزار دست گان بیمارستانی توسط 40 کارگاه و کارخانه پوشاک تولید خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تولید گان های پزشکی نیازمند پارچه لمینیت شده یا ایزوله است، اظهار داشت: تأمین این پارچه ها توسط وزارت بهداشت صورت می گیرد که متاسفانه در این بخش با تأخیر 10 روزه روبرو بودیم ولی در نهایت مقداری از پارچه مورد نیاز تأمین شد که هنوز مشخص نیست هزینه پارچه و دوخت به چه صورت محاسبه خواهد شد.

نامی با تأکید بر لزوم ایجاد هماهنگی بین مدیران وزارت صنعت و وزارت بهداشت برای تأمین این نوع پارچه، تصریح کرد: در حال حاضر تعدادی از دوزندگان در کارگاه ها و کارخانه ها حضور دارند ولی اگر مواد اولیه به موقع تأمین نشود نگه داشتن این افراد کار سختی خواهد بود.

وی با بیان اینکه عمده دوخت گان ها در تهران و اطراف تهران صورت می گیرد، گفت: پارچه لازم برای تولید گان، بازار سیاه دارد. به همین دلیل باید نظارت دقیقی بر تولید وجود داشته باشد و معادل پارچه، گان تحویل گرفته شود.

تولید روزانه 40 هزار گان پزشکی/تأخیر در تأمین پارچه ایزوله
تاریخ: سه شنبه 27 اسفند 1398