Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

اگر هزینه‌های برندسازی کاهش و تولید کالاهای کیفی افزایش یابد، تولید کنندگان با توانایی حداکثری در برندسازی کشور موفق‌تر عمل می‌کنند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، روح‌الله بیگی نایب رییس کمیسیون اقتصادی  گفت:سازمان‌ها و نهادهای مربوطه در ارتباط با ایجاد برند و مارک معتبر در هر اقدامی باید همگامی و همکاری داشته باشند تا برندسازی با استاندارد همراه شود.


وی ادامه داد: هر اقلامی می‌تواند برند خاص خود را داشته باشد و اگر کالا با کیفیت و پتانسیل خاصی تولید شود، می‌توانیم شاهد ایجاد برند معتبر در داخل و خارج باشیم.

وی افزود: سازمان‌های مربوطه باید در برنامه‌های خود با هدفمندی و ساماندهی خاصی در حرکت باشند تا بتوانند در جهت رسیدن به این امر مهم موفقیت کسب کند.

در ادامه جمشید عدالتیان کارشناس اقتصادی گفت: در مرحله اول باید شرکت تولید کننده توانمندی واقعی برندسازی را داشته باشد و نمی‌تواند با تبلیغات یک برند معتبر را ایجاد کند.

وی افزود: باید کالایی در حد جهانی باشد تا بتواند برند معتبر در سطح جهان به وجود آورد و همچنین هزینه‌های برندسازی در داخل و خارج گران است و کار آسانی برای تولید کنندگان نیست.

عدالتیان گفت: ما در پتروشیمی، مس و فولاد در سطح جهان برند معتبری داریم و سازمان توسعه و تجارت دیگر سازمان‌های مربوطه باید اقدامات مؤثرتری انجام دهند.

تاریخ: شنبه 17 اسفند 1392