Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

امام جمعه یزد گفت: باید به صنایع خرد از جمله تولید پوشاک توجه کرد و جلو واردات و قاچاق را گرفت.

به گزارش خبرگزاری موج یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری امام جمعه یزد در نشست قرارگاه رزمایش کمک مومنانه افزود: اینکه بخواهیم به صورت مداوم درب منزل نیازمندان رفته و به آنها کمک کنیم ممکن است عزت نفس آنها خدشه دار شود و یا اینکه مردم ببینند و این موضوع اصلا درست نیست.

وی با تاکید بر اینکه این موضوع در مورد افطاری ماه مبارک رمضان صدق نمی کند ادامه داد:  در این ماه با توجه به سفارشی که در مورد افطاری دادن شده مشکلی برای توزیع نیست و می‌توان اقدام به توزیع کرد ولی سایر خدمات رسانی‌ها باید به نحوی باشد که احترام آنها حفظ شود.

امام جمعه یزد تصریح کرد: این نوع کمک‌ها می‌تواند به صورت واریز نقدی به حساب‌ها انجام شود و یا اینکه کارت‌های بانکی به آنها داده شود و از این طریق کمک‌ها را دریافت کنند.

ناصر یزدی اظهار کرد: در مرحله بعدی باید اقدام به سرمایه‌گذاری برای ایجاد اشتغال و درآمد پایدار برای افراد کرد، در این عرصه باید به صنایع خرد از جمله تولید پوشاک توجه کرد و جلو واردات و قاچاق را گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با بیان اینکه مردم ایران همیشه پای کار کمک به یکدیگر هستند افزود: تنها کافی است یک برنامه‌ریزی درستی صورت گیرد تا بتوان برای توزیع و جذب کمک‌ها ساماندهی داشته باشیم.

ناصری یزدی گفت: این اقدام می‌تواند زمینه‌ای فراهم کند که در آینده هم با استفاده از همین ظرفیت در راستای رفع مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف استفاده شود.

باید به صنایع خرد از جمله تولید پوشاک توجه کرد
تاریخ: دوشنبه 1 اردیبهشت 1399