Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ
در پی ارسال نامه اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران برای رئیس‌جمهوری و ارائه ۲۲ پیشنهاد جهت حمایت از تولیدکنندگان در شرایط بحران کرونا، دفتر هماهنگی‌های ویژه رئیس‌جمهوری دستور پیگیری مشکلات این صنعت را صادر کرد.


مدیر کل هماهنگی‌های ویژه دفتر رئیس‌جمهوری در نامه‌ای به وزارت صنعت، اقتصاد و کار و همچنین مغاونت اقتصادی رئیس‌جمهوری خواستار پیگیری مشکلات ایجاد شده برای صنعت نساجی و پوشاک در پی شیوع ویروس کرونا شد.

در این نامه که به امضای جواد سلیمی، مدیرکل هماهنگی‌های ویژه دفتر رئیس‌جمهوری رسیده، آمده است: نامه اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران در خصوص حمایت و رفع مشکلات مورد اشاره ناشی از شیوع ویروس کرونا برای آگاهی، دستور بررسی و اقدام لازم ارسال می‌شود.

این نامه برای مدیرکل دفتر وزارتی وزارت صنعت معدن و تجارت، مدیرکل دفتر وزارتی وزارت امور اقتصادی و دارایی، مدیر کل دفتر وزارتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین معاونت اقتصادی رئیس‌جمهوری ارسال شده است.

گفتنی است، اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک اخیراً در نامه‌ای به رئیس‌جمهوری به عنوان رئیس ستاد مدیریت و مبارزه با کرونا پیشنهاداتی برای حفظ واحدهای تولیدی در بحران شیوع ویروس کرونا ارائه کرده بود. در این نامه ۲۲ پیشنهاد جهت مقابله با کرونا ارائه شده بود.

منبع: فارس

دستور دفتر روحانی برای پیگیری پیشنهادات صنعت پوشاک
تاریخ: دوشنبه 1 اردیبهشت 1399