Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

دبیر سومین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر با بیان اینکه امسال به جای سالن مصلای تهران، فضای تالار وحدت در اختیار جشنواره بین‌المللی لباس فجر قرار گرفته است گفت: برندهای مطرح ایرانی محصولات مختلف خود را در این جشنواره ارائه کردند.

 به گزارش خبرنگار سرویس هنرهای تجسمی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حمیدرضا یوسفی که در مراسم افتتاحیه سومین جشنواره مد و لباس فجر سخن می‌گفت اظهار کرد: قانون ساماندهی مد و لباس در سال 1385 تصویب شد و مجلس شورای اسلامی تا سال 1389 بخش تحقیقات و نحوه اجرایی کردن قانون آن را در دستور کار خود قرار داد.

 مسوول بخش فروش جشنواره مد و لباس فجر افزود: در تیرماه سال 1389 زمانی که شاه‌آبادی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود، این طرح اجرایی شد و با هماهنگی‌های لازم اتحادیه‌های پوشاک کشور در جریان تصمیمات اتخاذ شده قرار گرفتند. از همان سال تاکنون 7 مراسم چشمگیر قابل قبول توسط بخش خصوصی برگزار شد که در سال‌های اخیر این مراسم در جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر که با شرکت تمامی بخش‌های مد و لباس برگزار می‌شود خلاصه شد.

 دبیر سومین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر همچنین بیان کرد: در این دوره جشنواره قرار بود مصلا را برای برگزاری این جشنواره به ما بدهند تا در 700 غرفه همه کسانی که می‌خواستند در این جشنواره حضور داشته باشند شرکت کنند، ولی در دقیقه 90 متوجه شدیم که نمی‌توانیم آنجا باشیم، اما اکنون نیز کلیه فضاهای تالار وحدت در اختیار ما قرار دارد. ما با حداکثر امکان فضا به سومین جشنواره مد و لباس فجر ورود کردیم.

 یوسفی اضافه کرد: اکنون در بخش فروش 100 غرفه داریم و 400 نفر از تولیدکنندگان بخش فروش ما نتوانستند در این جشنواره شرکت کنند، ولی برندهای مطرح ایرانی در صنف‌های لباس در این جشنواره حضور دارند که در زمینه لباس اجتماع مجلسی برای خانم‌ها،‌ کت و شلوار و پیراهن برای آقایان لباس کودک و حجاب برتر و پوشش سر محصولاتشان را ارائه کردند.

تاریخ: شنبه 17 اسفند 1392