Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی تهران گفت: قوانین و مقررات موجود و تصمیم‌گیری‌های ضرب الاجلی مانعی برای پایبندی در تحقق اهداف جهش تولید است.

سیده فاطمه مقیمی در گفتگو با خبرنگار اکسپورتنا درباره معرفی حسین مدرس خیابانی به عنوان وزیر پیشنهادی دولت به مجلس، اظهار داشت: ایشان چون از سطوح مختلف وزارتخانه رشد کرده است، مشرف و مطلع به موارد مربوطه هستند و می توانند در تصمیم گیری های مرتبط در مجموعه وزارت تاثیر گذار باشند.

وی با اشاره به شرایط موجود در جامعه با توجه به تحریم ها و شیوع ویروس کرونا، عنوان کرد: امیدواریم راهکارهایی صحیح و ضرب الاجلی در خصوص تصمیم‌گیری‌های صادرات و واردات ارائه کنند.

مقیمی معتقد است، وزارت صمت با همکاری مجموعه بانک مرکزی راهکاری برای بازگشت ارزهای حاصل از صادرات بیابد و این مورد را به نتیجه برساند.

وی به نام سال اشاره و تاکید کرد: امسال با عنوان «تولید ملی» نام‌گذاری شده و باید با افزایش تولید راهکارهای سرعت عمل به این موضوع را مورد توجه قرار دهیم؛ چراکه اکنون بزرگترین معضل این است که از یک طرف می‌خواهیم به نام سال احترام بگذاریم و از طرف دیگر قوانین و مقررات موجود و تصمیم‌گیری‌های ضرب الاجلی در این موضوع ممانعت ایجاد می‌کند.

مقررات ضرب الاجلی مانعی برای احترام به نام «تولید ملی»
تاریخ: چهارشنبه 22 مرداد 1399