Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

بهزاد رحیمی دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر کارخانه نساجی و تولیدات پوشاک در حوزه انتخابیه بنده دچار مشکلات و تعطیلی شده است.

بهزاد رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به رکود صنایع و تعطیلی برخی از کارخانجات در کشور گفت: باید به سرعت ظرفیت‌ها راکد صنایع را فعال کرد چرا که به واسط این مهم جهش تولید به حرکت می‌افتد.

نماینده مردم بانه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: متأسفانه در حوزه انتخابیه تولید نمود چشم‌گیری ندارد که بتواند اثر گذار باشد.

این نماینده مجلس اظهار داشت: با این حال کارخانجات نساجی و تولیدات پوشاک مشکلات زیادی در حوزه انتخابیه بنده دارند.

وی بیان داشت: برخی از این کارخانجات توان رقابت با کالاهای خارجی اعم از وارداتی و قاچاق را ندارند که ناچار به کاهش تولید شده‌اند.

رحیمی اظهارداشت: اخیراً مشکلاتی درباره فعالیت کارخانه‌ لوازم خانگی به بنده ارجاع شد. این کارخانه مشکلی از لحاظ بازاریابی و فروش نداشته و اما به دلیل سیاست‌های ناهماهنگ وزارت صمت و وزارت امور اقتصادی و گمرکات، هنوز نتوانسته‌اند کالاهای خود از گمرکات دریافت کنند لذا رسوب این کالاها باعث شده تا قطعات به دست این صنعتگران نرسد و تولید به نوعی قطع شود. بنابراین باید در این زمینه اقدامات موثری انجام داد.

تعطیلی کارخانه نساجی و پایان فعالیت کارخانه تولید پوشاک؛ روایت نماینده بانه از رکود تولید
تاریخ: سه شنبه 22 مهر 1399