Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

به گزارش  ایرنا، ˈسید حسین هاشمیˈ روز چهارشنبه در حاشیه اولین جلسه شورای گفت وگو دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران‌ افزود: مصوبه معافیت پنج ساله مالیاتی برای واحدهای صنعتی منتقل شده به شهرک‌های صنعتی استان تهران تاکنون اجرایی نشده بود.

وی بیان کرد: جلسه شورای گفت وگو دولت و بخش خصوصی مقرر کرد این مصوبه از امروز در استان تهران اجرا شود و ما نیز پیگیرآن هستیم تا واحدهایی هم که قبلا منتقل شده اند، شامل این مصوبه شوند.
هاشمی افزود: این اولین جلسه شورای گفت وگو دولت و بخش خصوصی در استان تهران بود که به طور رسمی تشکیل شد و همزمانی برگزاری جلسه با اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی این موضوع را جزو دستور جلسه کرد و دیدگاه‌های حاضران در این باره مطرح شد.
وی تاکید کرد: استان تهران که به عنوان دارنده اقتصاد اول در کشور مطرح است باید نقش خود را در اقتصاد مقاومتی ایفا کند.
استاندارتهران اظهار امیدواری کرد تا در جلسه آینده جدی تر در این زمینه بحث شود زیرا اگر قرار است اقتصاد کشور پویا و از رکود و تورم خارج شود بنا بر تاکید مقام معظم رهبری باید نقش اول را به مردم بدهیم.
هاشمی بیان کرد: واگذاری نقش اقتصادی به مردم به طور حتم خواهد توانست در رسیدن به اهداف، سریع ترکمک کند.
وی بحث دیگرمطرح شده در جلسه را شکل گیری شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی عنوان کرد و گفت: مقرر شد در جلسه آینده نمایندگان بخش خصوصی و بخش تعاون و صنعت و تجارت مشخص شده و توسط اتاق تعاون، اتاق بازرگانی به جلسه معرفی شده تارای گیری انجام شود و اعضای دایمی مشخص شوند.
استاندار تهران از بررسی بودجه ۹۳ در اولین جلسه که فروردین سال آینده خواهد بود، خبرداد.

1
تاریخ: شنبه 24 اسفند 1392