Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت گفت: تاکنون ۴۷ طرح زیرساختی به دبیرخانه کارگروه مشوق‌های صادراتی ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، احسان قمری اظهار داشت: به طرح‌های ارسال شده از سوی سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها، پس از بررسی، در صورت دارا بودن ضوابط و شرایط بسته حمایت از صادرات غیرنفتی، بودجه مشوق‌های صادراتی تخصیص داده می‌شود. 

وی افزود: لازم است پروژه‌های زیرساختی توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده و موضوع کمک نیز در کارگروه توسعه صادرات استان به تصویب رسیده باشد.

قمری تصریح کرد: کمک‌های سازمان جهت توسعه و تجهیز آن دسته از پایانه‌های صادراتی و مراکز نمایشگاهی پرداخت خواهد شد که دارای مجوز سازمان توسعه تجارت ایران بوده و موضوع کمک در کارگروه توسعه صادرات استان به تأیید رسیده باشد.

دبیر کارگروه مشوق‌های صادراتی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال مدارک و مستندات مربوط به زیرساخت‌های صادراتی ۱۵ دی‌ماه است، تاکید کرد: سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها به عنوان دبیرخانه کارگروه توسعه صادرات استان‌ها با هماهنگی دفاتر معین استان‌ها در سازمان توسعه تجارت ایران، نسبت به تکمیل و ارسال مدارک و مستندات اقدام کنند.

تخصیص مشوق صادراتی به زیرساخت تجاری در استان‌های مرزی
تاریخ: یکشنبه 30 آذر 1399