Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

با وجود ظرفیت های زیاد کشور در بحث بهره وری در مقایسه با برخی کشورها عملکرد مناسبی نداشته ایم و مهم ترین مشکل ما در اقتصاد کشور بهره وری است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، حمید چیت چیان وزیر نیرو با اشاره به اینکه برنامه ها و سیاست های وزارت نیرو با سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی مطابق می شود گفت: معاونت برنامه ریزی وزارت نیرو موظف شده تا برنامه ها و سیاست های وزارت نیرو را در راستای این سیاست ها تطبیق دهد و یا اصلاح کند.

وی بابیان اینکه طی چند هفته گذشته مقام معظم رهبری سیاست های اقتصاد مقاومتی را ابلاغ و ایشان به طرق مختلف در فرمایشات خود بر این مطلب تاکید کردند، افزود: در سیاست اقتصاد مقاومتی مسیر حرکت معین شده است و این امر نشان از اصرار ایشان بر این موضوع دارد .

وزیر نیرو بابیان اینکه اقتصاد مقاومتی امر کلیدی برای کشور است اظهار داشت:ما باید نشان دهیم که در تک تک مسائلی که مقام معظم رهبری می فرمایند مخاطب ایشان ما هستیم.

چیت چیان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به توجه بر اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: در این سیاست ها مسیر حرکت برای همه مشخص شده و همگان باید خود را موظف به اجرای این سیاست ها بدانند.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از فرمایشات رهبر معظم انقلاب توجه به بهره وری است، گفت: با وجود ظرفیت های زیاد کشور در مقایسه با برخی کشورها عملکرد مناسبی نداشته ایم و مهم ترین مشکل ما در اقتصاد کشور بهره وری است.

وزیر نیرو با اشاره به برنامه های راهبردی وزارت نیرو، از همه مدیران و کارکنان این وزارتخانه خواست تا سیاست های ابلاغی را تا پایین ترین سطوح مدیریتی به شکل تفکیک شاخص ها اعمال کنند.
1
تاریخ: یکشنبه 25 اسفند 1392