Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در نشست کمیته اقدام ارزی ضمن قدردانی از اقدامات وزیر صمت گفت: روند اجرایی شدن مفاد مصوبه ستاد هماهنگی اقتصادی در خصوص تسهیل و تسریع ایفای تعهدات ارزی مثبت بوده و با فراهم شدن هرچه سریع‌تر زیرساخت‌ها توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی شاهد افزایش سرعت بازگشت ارز حاصل از صادرات خواهیم بود.     

اکسپورتنا: به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، حمید زادبوم در این نشست با ابراز قدردانی از وزیر صنعت، معدن و تجارت به خاطر پشتیبانی و پیگیری اجرایی شدن این مصوبه  اظهار داشت: فرایندهای اجرایی مصوبات ستاد هماهنگی اقتصادی با همکاری گمرک ایران‌، سازمان امور مالیاتی و بانک مرکزی ایران در حال تدوین بوده و با برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و همچنین جلسات فوق‌العاده کمیته اقدام ارزی در این خصوص اقدام می‌شود.

مسئول کمیته اقدام ارزی افزود: تاکنون فرایند اجرایی رفع تعهدات ارزی صادرات مرزنشینان و پیله‌وران، صادرات از محل ورود موقت و انتقال کالا به مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نهایی و ابلاغ شده و سایر موارد نیز در اسرع وقت اجرایی خواهد شد.

معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران با تأکید مجدد بر سیاست وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص تسهیل و تسریع در فرایند ایفای تعهدات ارزی بیان داشت: حرکت در این مسیر، جز با همکاری تمامی بخش‌ها میسر نخواهد بود.

گفتنی است، جلسه کمیته اقدام ارزی سازمان توسعه تجارت ایران با حضور اعضا و همچنین مدعوین از سازمان مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و معاونت صنایع وزارت صمت برگزار شد.

روند مثبت تسهیل و‌ تسریع ایفای تعهدات ارزی
تاریخ: یکشنبه 7 دی 1399