Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

توليدکنندگان واقعي کساني هستند که داراي تفکرات مديريتي پيشرفته و نو بوده و به بازخورد توليدات خود در بازار توجه مي کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، يدالله صادقي، رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، با اعلام اين مطلب گفت: بايد با تلفيق منابع در دسترس و منابع غير قابل دسترس شرايط را براي توليد صادرات گرا مهيا کنيم.
وي افزود: توليدکنندگان ما بايد بتوانند با استفاده از اين منابع کالاهايي را توليد کنند که شايسته مردم بوده و قابليت صادرات به بازارهاي جهاني را داشته باشد.
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران ادامه داد: ما از ابزار تشويقي در کنار مقررات براي دستيابي به بازار رقابتي استفاده مي کنيم.
وي اذعان داشت: از نظر مصرف کنندگان، توليد کنندگان واقعي کساني هستند که داراي تفکرات مديريتي پيشرفته و نو بوده و به بازخورد توليد خود در بازار توجه مي کنند.
اين مقام مسوول تصريح کرد: فرهنگ بهبود مستمر فضاي کسب و کار بايد در کشور توسعه يافته و زنده نگه داشته شود.
وي با اشاره به برگزاري مراسم تقدير از رعايت کنندگان حقوق مصرف کنندگان در استان تهران متذکر شد: در اين مراسم از توليد کنندگاني که براي مصرف کنندگان ارزش قائل بوده و بازخورد توليد توجه داشته اند، تقدير به عمل مي آوريم.
به گفته ي صادقي؛ کساني که بتوانند دو سال پياپي گواهينامه ي کيفيت و رعايت حقوق مصرف کنندگان را دريافت کنند، مي توانند پس از دو سال تنديس رعايت از حقوق مصرف کننده را به خود اختصاص دهند.

 

1
تاریخ: شنبه 16 فروردین 1393