Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

وزیر صمت در جریان افتتاح خط تولید پارچه های حلقوی بافت شرکت جهان اروم اویاز اعلام کرد: نیاز به پارچه مبلی و دیگر پارچه ها تقریباً در کشور تامین شده است.

به گزارش شاتا،علیرضا رزم حسینی با بیان این مطلب در گفتگوی کوتاهی با خبرنگاران در شهرک صنعتی قرچک، افزود: وزارت صمت مبتنی بر تعادل بازار، تقویت تولید داخل را دنبال می کند و برنامه های ما نیز بر همین اساس است.

وی، تقویت توان و تولید داخل و عرضه مناسب در بازار را از اولویت‌های وزارت صمت دانست و گفت: سال گذشته از لحاظ تولید داخل وضعیت مناسبی داشته ایم که این موفقیت علیرغم همه تحریم‌ها و همچنین شیوع ویروس کرونا بوده است.

وزیر صمت با اشاره به نامگذاری امسال به سال تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: امسال نیز با ارائه بسته‌ پیشنهادی، تمام تلاش خود را برای تقویت و افزایش تولید داخل به کار خواهیم گرفت.

گفتنی است که وزیر صنعت، معدن و تجارت، خط تولید پارچه های حلقوی بافت با عرض ۳ متر را در شرکت جهان اروم اویاز به عنوان یک طرح توسعه ای، مورد افتتاح و بهره برداری قرار داد و عملیات اجرایی فاز دوم این کارخانه را بصورت رسمی آغاز کرد.

نیاز به پارچه مبلی و دیگر پارچه ها تقریباً در کشور تامین شده است/ تقویت تولید داخل را در کنار تعادل بازار دنبال می کنیم
تاریخ: یکشنبه 19 اردیبهشت 1400