Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

دستورالعمل صدور مجوز تاسیس و فعالیت مراکز تجاری و بازاریابی محصولات و خدمات ایرانی در خارج از کشور، برای اجرا به سازمان توسعه تجارت ایران ابلاغ شد.

اکسپورتنا: این دستورالعمل، توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت اصلاح و از سوی محمدصادق مفتح، قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی برای اجرا به حمید زادبوم، معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران ابلاغ شد.

با توجه به بند ۴ تصویب‌نامه کمیسیون موضوع اصل ۱۳۸ قانون اساسی و در چارچوب تحقق بند ۱۰ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در زمینه حمایت همه جانبه و هدفمند از صادرات کالا‌ها و خدمات به تناسب ارزش افزوده با هدف ارزآوری مثبت و اجرایی کردن مفاد بسته‌های حمایت از صادرات غیرنفتی کشور، همچنین بر اساس اهداف و وظایف قانونی سازمان توسعه تجارت ایران مندرج در ماده ۵ اساسنامه، دستورالعمل حمایت از تاسیس و فعالیت مراکز تجاری و بازاریابی محصولات و خدمات ایرانی در خارج از کشور از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اصلاح و برای اجرا توسط سازمان توسعه تجارت ایران، ابلاغ شد.

گفتنی است، هدف این دستورالعمل توسعه بازاریابی و صادرات محصولات و خدمات ایران در خارج از کشور و تسهیل زمینه همکاری‌های تجاری بین بنگاه‌های کشور میزبان و ایران است.

دستور العمل صدور مجوز فعالیت مراکز تجاری ایران در خارج از کشور ابلاغ شد
تاریخ: دوشنبه 15 شهریور 1400