Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

با اعلام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران و برابر چهار سال گذشته، فرآیند انتخاب صادرکننده نمونه استان به اتاق تهران واگذار شد.

اکسپورتنا: رئیس سازمان صمت استان تهران در نامه‌ای به اتاق بازرگانی تهران اعلام کرد که با توجه به نزدیک شدن زمان انجام فرآیند انتخاب صادرکنندگان نمونه استان و تقدیر از صادرکنندگان برگزیده، اتاق بازرگانی تهران برابر کمافی‌السابق با رعایت ضوابط و آیین‌نامه‌های مربوط این مسئولیت را برعهده بگیرد.

از سال 1396 تاکنون هر ساله فرآیند رسیدگی به پرونده بنگاه‌های صادرکننده و انتخاب صادرکنندگان نمونه استان، از سوی سازمان صمت به اتاق بازرگانی تهران واگذار شده است.

تجربه انجام دقیق، منظم و کارشناسی‌شده این فرآیند باعث شده است تا مجموعه وزارت صمت به این نتیجه برسد که اتاق تهران به بهترین نحو ممکن این فرآیند را انجام می‌دهد و به همین دلیل در چهار سال گذشته، به طور متوالی این تفویض اختیار و مسئولیت انجام شده است و سال جاری، پنجمین دوره‌ای خواهد بود که این فرآیند بررسی مدارک شرکت‌کنندگان و انتخاب برگزیدگان و تقدیر از آنها توسط اتاق تهران صورت می‌گیرد.

فرآیند انتخاب صادرکننده نمونه استان به اتاق تهران تفویض شد/محمد لاهوتی رئیس دبیرخانه اجرایی صادرکنندگان نمونه استان تهران شد
تاریخ: یکشنبه 4 مهر 1400