Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

ایسنا/یزد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: تا پایان مهرماه سال جاری، ۳۲ درصد جوازهای تاسیس صادر شده بالای ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی در یزد مربوط به صنایع نساجی و پوشاک است.

«محمدرضا علمدار یزدی» با اشاره به اینکه آمار پروانه های تاسیس صادر شده برای واحدهای دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۲۰ درصد در استان یزد به یک هزار و ۵۵۷ مورد رسیده است، اظهار کرد: بیشترین میزان این پروانه‌ها مربوط به صنایع نساجی و پوشاک است.

وی عنوان کرد: ۳۳ درصد پروانه های صادر شده در این بخش مربوط به صنایع نساجی و پوشاک است به نحوی که تا پایان مهرماه سال جاری، ۵۱۱ واحد در این حوزه پروانه تاسیس دریافت کرده‌اند.

علمدار یزدی ادامه داد: میزان سرمایه‌گذاری ثابت در این واحدها ۵۳۲۰۷ میلیارد ریال است که این میزان ۲۱.۸ درصد سرمایه گذاری ثابت واحدهای دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۲۰ درصد است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد عنوان کرد: ۲۲.۲ درصد پروانه های تاسیس صادر شده برای واحدهای دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۲۰ درصد نیز مربوط به صنایع شیمیایی و سلولزی است به نحوی که ۳۴۶ واحد در این بخش پروانه تاسیس دریافت کرده اند.

به گزارش ایسنا و به نقل روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد، علمدار یزدی ادامه داد: صنایع معدنی همچنین صنایع فلزی و برق هر کدام با ۱۸.۹ درصد در رتبه های بعدی قرار گرفته اند به نحوی که ۲۹۵ واحد در حوزه صنایع معدنی و ۲۹۴ واحد نیز در حوزه صنایع فلزی و برق تا پایان مهرماه امسال، جواز تاسیس دریافت کرده اند.

انتهای پیام

۳۳ درصد جوازهای تاسیس یزد مربوط به صنایع نساجی و پوشاک است
تاریخ: دوشنبه 24 آبان 1400