Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسین طوسی ظهر امروز در نشست جمعی از اعضای صنایع همگن نساجی اظهار کرد: توجه به رفع مشکلات صنایع یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این اتاق است.

وی ادامه داد: در این راستا با توجه به اهمیت صنایع نساجی رفع مشکلات صنعت نساجی در البرز مورد توجه قرار گرفته است.

این مسئول با بیان این که رفع مشکلات فعالان این صنعت باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد افزود: داشتن نگاه ویژه به این بخش در توسعه و رشد کیفی محصولات این صنعت بسیار تأثیرگذار است.

وی تأکید کرد: رفع مشکلات اقتصادی صنایع باید به صورت گروهی مرتفع شود چرا که این مهم سبب می‌شود مشکلات صنایع زودتر و در فاصله زمانی کمتر رفع شود و این واحدها دوباره فعالیت‌های خود را به نحو مطلوب آغاز کنند.

طوسی با تأکید بر نظارت بیشتر بر این واحدها گفت: با نظارت بیشتر بر نوع عملکرد این واحدها می‌توانیم علاوه بر نظارت بر فعالیت آنان مشکلات این واحدها را نیز از نزدیک مشاهده کرده و در رفع این مشکلات تلاش خود را دو چندان کنیم.

در ادامه این نشست علی بهبهانی رئیس انجمن همگن نساجی استان البرز نیز طی سخنانی اظهار کرد: اتاق بازرگانی به عنوان بازوی توانمندی به منظور پیگیری صنایع محسوب می‌شود.

 

*تأسیس اتاق مشاوره برای ادارات تأمین اجتماعی و بهداشت در اتاق بازرگانی

وی در بخشی دیگر از سخنان خود بر تأسیس اتاق مشاوره برای ادارات تأمین اجتماعی و بهداشت و کار در اتاق بازرگانی تأکید کرد و گفت: تأسیس این اتاق سبب می‌شود که از حضور افراد به صورت انفرادی جلوگیری شود و رفع مشکلات صنایع به صورت گروهی مرتفع شود.

1
تاریخ: یکشنبه 31 فروردین 1393