Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ
عضو هیئت‌مدیره جامعه متخصصان نساجی ایران گفت: با وجود اینکه قدرت خرید مردم کاهش پیدا کرده و ممکن است پوشاک در اولویت اول و دوم هم نباشد، ولی با این وجود تولیدکنندگان پوشاک از بازار ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی در آستانه شب عید بهره‌مند می‌شوند.
علیرضا حائری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص وضعیت بازار پوشاک درآستانه شب عید، گفت: تولیدکنندگان پوشاک از چند ماه قبل مقدمات تولید برای بازار شب عید را انجام داده بودند و از بهمن و اسفند ماه تولید خود را برای فروش عرضه کردند بنابراین شاهد بازار خوبی در آستانه شب عید خواهیم بود.
 
وی افزود: باتوجه به اینکه ممنوعیت واردات پوشاک را داریم دست تولیدکنندگان داخلی باز است تا از بازار شب عید بهترین و بالاترین بهره را کسب کرده و کالای خود را عرضه کند.
 
عضو هیئت‌مدیره جامعه متخصصان نساجی ایران بیان کرد: بازار پوشاک داخل کشور بازاری حدودا ۸ میلیارد دلار بوده که ۲۴۰ هزار تومان میلیارد تقاضای بازار فروش پوشاک داخلی است و بهترین زمان بهره‌برداری برای تولیدکنندگان بازار شب عید است.

حائری اظهار کرد: با وجود اینکه قدرت خرید مردم کاهش پیدا کرده و ممکن است پوشاک در اولویت اول و دوم هم نباشد، ولی با این وجود تولیدکنندگان از بازار ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی در آستانه شب عید بهره‌مند می‌شوند.
 
عضو هیئت‌مدیره جامعه متخصصان نساجی ایران عنوان کرد: برخلاف چند سال قبل که کرونا باعث تعطیلی و نیمه تعطیلی مراکز خرید شده بود امسال از میزان محدودیت کمتری برخورداریم و مردم به راحتی می‌کنند کالای خود را خریداری کنند.
تولیدکنندگان پوشاک از بازار ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی شب عید بهره‌مند می‌شوند
تاریخ: یکشنبه 15 اسفند 1400