Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

مرکز تجاری ایران در امارات متحده عربی در نظر دارد همزمان با برگزاری نمایشگاه گردشگری امارات و نمایشگاه بین­المللی نساجی دوبی، اقدام به اعزام هیاتی تجاری متشکل از فعالان اقتصادی صنعت نساجی، پوشاک و صنایع وابسته و بنگاههای تجاری فعال در حوزه گردشگری و خدمات وابسته نماید.

به گزارش خبرنگار اکسپورتنا، همزمان با برگزاری نمایشگاه گردشگری امارات و نیز نمایشگاه بین­المللی نساجی دوبی، مرکز تجاری ایران در امارات متحده عربی در نظر دارد اقدام به اعزام هیاتی تجاری متشکل از فعالان اقتصادی صنعت نساجی، پوشاک و صنایع وابسته و بنگاههای تجاری فعال در حوزه گردشگری و خدمات وابسته نماید.

این هیات تجاری که در فاصله زمانی 19 تا 22 اردیبهشت برگزار خواهد شد، این فرصت را برای مشارکت کنندگان فراهم خواهد کرد تا در رویداد دوئینگ بیزینس در دوبی که در تاریخ 22 اردیبهشت ماه با هدف معرفی و شناخت بازار امارات،  الزامات ثبت علامت تجاری، بسته بندی، برچسب گذاری و آشنایی با قوانین مالیاتی مالیات بر ارزش افزوده و نیز امور حسابداری و مالی برگزار می شود حضور یابند.

همچنین همزمان با برگزاری نمایشگاههای چاپ، بسته بندی، صنعت هتلداری، طراحی دکوراسیون داخلی دوبی نیز هیاتی تجاری متشکل از فعالان اقتصادی صنعت چاپ و بسته بندی و دیگر صنایع مرتبط همچون صنایع غذایی، آرایشی، بهداشتی، دارویی و قطعات خودرو نیز از 1 تا 6 خردادماه از سوی مرکز تجاری ایران در امارات به این کشور اعزام خواهد شد.

در این راستا، برگزاری همایش نوآوری بسته بندی در تاریخ 2 خردامادماه نیز با تمرکز بر موضوع نوآوری های چاپ و بسته بندی و آشنایی با آخرین دستاوردهای این صنعت در بخش های مختلف و معرفی بازار امارات، فرصت دیگری است که پیش روی مشارکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

فعالان اقتصادی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن های 88175809 و 88175819 تماس حاصل نمایند.

اعزام هیات تجاری فعالان اقتصادی صنعت نساجی و پوشاک به نمایشگاههای تخصصی امارات
تاریخ: دوشنبه 5 اردیبهشت 1401