Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ
رئیس کارگروه مد و لباس: جناب دکتر سجاد لطفی به عنوان دبیر انتخاب شده اند و حکمشان به زودی از طرف بنده با مجوز وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر خواهد شد

رئیس کارگروه مد و لباس: آقای دکتر سجاد لطفی به عنوان دبیر کارگروه مد و لباس کشور انتخاب گردیدند

سید مجید امامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و رئیس کارگروه مد و لباس، پیرامون توسعه خانه های مد بیان کرد:خیاطان در جامعه ما که لباس، یک امر منظوم و منظم فرهنگی هنری بوده است، نماد اصالت و پاسبانی بعد فرهنگی لباس هستند.

تقویت خیاطان، از سیاست های کار گروه مد و لباس کشور است که برنامه‌های مختلفی برایش داشتیم و بزرگترین و جدیترین کاری است که می‌تواند اصالت، اخلاق حرفه ای، رویکرد اجتماعی به تولید و توزیع لباس را در جامعه لباس ایران منتشر کند.

در صدد این هستیم ساماندهی مزون ها و خانه های مد که مانع حقوقی دارد را،  که در قالب مشاغل خانگی و حضور در اتحادیه خیاطان پیگیری کنیم.

در واقع سیاست کارگروه این است که به جای اینکه مستقلاً خانه های مد را توسعه دهد که آنچنان وجه قانونی نداشته است، با همکاری اتحادبه خیاطان و ذیل این اتحادیه، خانه های مد را توسعه دهد و البته طراحان هم بتوانند از اتحادیه خیاطان کد آی سیک بگیرند و با این اقدام معتقدیم هم طراحان و دوندگان جوان وضعیت مناسب پیدا می‌کنند و هم شکوه و رونق گذشته به مجموعه اتحادیه خیاطان در شهر های بزرگ ایران، بر می‌گردد.

 

همچنین وی در راستای بیانیه های ادغام صنف تولید و توزیع نشست خبری صنف خیاطان گفت:موضوع ادغام از مباحث تخصصی اتاق اصناف ایران و وزارت صمت است. من به عنوان رئیس کارگروه مد و لباس نظر تخصصی ای ندارم و نمی‌توانم اظهار نظر کنم.

ایشان پیرامون انتخاب دبیر جدید کارگروه مد و لباس گفتند: جناب دکتر سجاد لطفی به عنوان دبیر انتخاب شده اند و حکمشان به زودی از طرف بنده با مجوز وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر خواهد شد.

آقای دکتر سجاد لطفی به عنوان دبیر کارگروه مد و لباس کشور انتخاب گردیدند
تاریخ: یکشنبه 27 شهریور 1401