Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: طبق قانون 30 درصد کل منابع اختصاص یافته به هدفمندی یارانه‌ها در فاز دوم به تولید داده خواهد شد.

مجتبی خسروتاج در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در رابطه با سهم تولید از فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها اظهار کرد: طبق قانون بودجه 30 درصد از کل منابع اختصاص داده شده به هدفمندی یارانه‌ها به تولید داده خواهد شد.

وی با بیان این‌که منابع کل هدفمندی یارانه‌ها در فاز دوم تاثیرپذیر از میزان جامعه هدف یارانه ‌بگیران و تعیین قیمت حامل‌های انرژی است خاطرنشان کرد: یکی از ایرادهای اجرای فاز اول یارانه‌ها عدم اختصاص یارانه به تولید بود.

خسروتاج تاکید کرد: در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها تنها پرداخت یارانه نقدی به تولید مورد توجه نیست و از طریق پرداخت تسهیلات و کاهش هزینه‌های جانبی به دنبال دستیابی به اهداف خود و حمایت از تولید هستیم.

معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت و تجارت در پاسخ به این سوال مبنی بر این که آیا ثبت سفارش نیز به ایران کد می‌پیوندد گفت: ثبت سفارش کندکننده‌ کارهای بازرگانی است. در راستای تسهیل فعالیتهای تجاری به دنبال محدود ساختن مراحل ثبت سفارش هستیم تا سرعت فعالیتهای بازرگانی را افزایش دهیم.

خسرو تاج
تاریخ: یکشنبه 7 اردیبهشت 1393