Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

به گزارش تجارت‌نیوز، محمود نجفی عرب در انتخابات اتاق بازرگانی،‌ صنایع، معادن و کشاورزی تهران با ۳۲ رای به عنوان رییس اتاق انتخاب شد.

برپایه این گزارش، از تعداد ۵۱ نفر حاضر در جلسه رای‌گیری، ۱۹ رای سفید و ۳۲ رای متعلق به تنها نامزد ریاست اتاق بود.

در آغاز این مراسم «مسعود خوانساری» رییس سابق اتاق تهران با اشاره به برگزاری انتخابات اتاق‌ها در سراسر کشور، تصریح‌کرد: ۲۸ خرداد تاریخ برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع،‌ معادن و کشاورزی ایران تعیین شده است.

وی با بیان اینکه اتاق تهران آخرین اتاق استانی است که انتخابات را برگزار می‌کند، خاطرنشان کرد: «سید مهدی نیازی» سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، افراد شایسته ای را برای حضور در اتاق بازرگانی معرفی کرد که می توانند به حل مشکلات بخش خصوصی کمک کنند و حضورشان در اقتصاد کشور موثر خواهد بود و امیدواریم با چنین ترکیب بخش خصوصی و دولت، مشکلات را به حداقل برسانیم.

برای نایب‌رئیس اول و نایب‌رئیس دوم در هیات رئیسه اتاق تهران «فریال مستوفی»، «شهاب جوانمردی» و «سید مهدی صادقی نیارکی» نامزد شدند که نیارکی با ۲۹ رای به عنوان نائب رییس اول و جوانمردی با ۲۷ رای به عنوان نائب رییس دوم اتاق بازرگانی تهران انتخاب شدند.

«عباس آرگون» با ۴۶ رای کرسی خزانه داری را به دست آورد و «فرزین فردیس» با کسب ۳۱ رأی از مجموع ۵۲ رأی به عنوان منشی هیات رئیسه دور دهم هیات نمایندگان اتاق تهران انتخاب شد.

اعضای هیات رئیسه اتاق تهران انتخاب شدند
تاریخ: یکشنبه 7 خرداد 1402