Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

مديرعامل شركت نمايشگاه‌هاي بين المللي با اشاره به افزايش تعداد رويدادهاي نمايشگاهي افزود: اين جهش كمي بايد با افزايش كيفيت برگزاري نمايشگاه‌ها همراه گردد.

به گزارش شاتا ؛ «حسين اسفهبدي»،حفظ كيفيت را به عنوان خط قرمز مديريت جديد نمايشگاه‌ ذكر كرد و گفت:  از اين پس بايد با استاندارد و كيفيت و تفكر بين‌المللي حركت كنيم وگرنه چسباندن قيد بين‌المللي به صنعت نمايشگاهي كشور بدون عملكرد بين‌المللي ضد ارزش خواهد بود.
وي در ادامه با تاكيد بر رعايت ضوابط استاندارد وارتقاء سطح كيفي نمايشگاهها افزود: نمايشگاه بين‌المللي تهران در اتحاديه نمايشگاه‌هاي بين‌المللي (يوفي) و كنوانسيون نمايشگاه‌هاي جهاني (بي ـ آي ـ اي) از شأن و اعتبار ويژه‌اي برخوردار است و ما وظيفه داريم اين شأن و منزلت را حفظ كنيم.
به گفته اسفهبدي ، در آينده سعي خواهيم كرد واقعاً بين‌المللي باشيم نه اينكه صرفاً كلمه بين‌المللي را به كار ببريم.
وي ادامه داد: از اين پس با افراد و شركت‌هايي همكاري خواهيم كرد كه اولاً بين‌المللي فكر كنند و در عين حال براي منافع كشور فعاليت نمايند و ثانياً همانطور كه ادعا مي‌كنند بين‌المللي عمل نمايند يعني اينكه در نمايشگا‌هايشان حضور كشورها و شركت‌هاي بين‌المللي ملموس باشد.
مديرعامل شركت نمايشگاه‌هاي بين المللي به برنامه هاي پيش روي اين شركت اشاره كرد و گفت: برگزاري نمايشگاه‌هاي بين‌المللي داخلي در چارچوب قوانين براساس نيازهاي كشور به كالاهاي سرمايه‌اي با هدف صادراتي كردن توليدات توسط ماشين‌آلات وارداتي از طريق نمايشگا‌ه‌هاي بين‌المللي يكي از محورهايي است به دنبال آن خواهيم بود.
وي افزود: همچنين داشتن تفكر صادراتي در انتخاب نمايشگاه‌هاي بين‌المللي خارج از كشور براي توسعه مشاركت بين اقتصاد جمهوري اسلامي ايران و اقتصاد كشورهاي هدف از ديگر اهدافي است كه در پي آن خواهيم بود.
مديرعامل شركت نمايشگاه‌هاي بين المللي خاطرنشان كرد: سازمان توسعه تجارت و شركت نمايشگاه‌هاي بين‌المللي جمهوري اسلامي ايران تاكنون بيشترين حمايت را از انجمن برگزاركنندگان نمايشگاه‌هاي بين‌المللي كرده اند.
وي افزود: دو سازمان ياد شده، هر يك به سهم خود حافظ منافع ملي از ديدگاههاي كمي و كيفي هستند و به همين دليل است كه در چارچوب قانون عمل مي‌كنند و اين نحوه مديريت گاهي اوقات به شكل دستوري تعبير مي‌شود كه به هيچ‌وجه اين‌گونه نيست و بارها در گذشته ما ضمن اقدام براي اعضاي انجمن با آنها مشاوره‌هايي داشته‌ايم و در آينده نيز روابط‌مان نزديك‌تر خواهد شد.

اسفهبدی
تاریخ: چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393