Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ
وزیر صنعت، معدن و تجارت از ارسال پیش نویس قانون حمایت از تولید برای نظرخواهی نمایندگان مجلس به پارلمان خبرداد و گفت: تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی باید در اولویت تصمیمات مجلس قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا نعمت زاده با بیان اینکه اصلاح برخی مقررات پیش روی تولیدکنندگان در اقتصاد لازم و ضروری به نظر می رسد، گفت: این امر با همراهی مجلس شورای اسلامی میسر می شود و به همین دلیل، پیش نویس لایحه حمایت از تولید تهیه و برای بهره مندی از نظرات نمایندگان به مجلس نیز ارائه شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: مجلس باید تصمیمات لازم و موثر برای برون رفت از رکود اقتصادی، گردشی شدن 10 درصد تسهیلات ریالی صندوق توسعه ملی برای بخش صنعت و معدن، لغو محدودیت های سازمان های توسعه ای، اختصاص اعتبارات لازم جهت بازسازی و نوسازی ماشین آلات صنعتی و معدنی و تامین تسهیلات سرمایه در گردش مورد نیاز را در اسرع وقت در دستور کار خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: رفع مشکلات تامین مالی واحدهای صنعتی و معدنی و همچنین کمک به توسعه صادرات غیر نفتی از دیگر موضوعاتی است که همراهی کمیسیون صنایع و معادن مجلس را می طلبد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مسایلی چون افزایش بهره وری، کاهش قیمت تمام شده، ارتقای دانش فنی و غیره باید در رونق تولید مورد نظر قرار گیرد.

تاریخ: چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393