Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه سیستم بانکی رویه واحدی را در مقابل تمامی مجموعه های صنعتی در پیش گرفته و همکاری لازم را با تامین مالی این بخش نمی کند، گفت: صنعت هم اکنون به 150 هزار میلیارد تومان سرمایه در گردش نیاز دارد.

به گزارش شاتا از خبرگزاري مهر، غلامرضا شافعی در خصوص تامین مالی بخش صنعت با توجه به عدم همکاری بانکها گفت: هم اکنون واحدهای صنعتی مشکلات بسیاری را برای تامین سرمایه در گردش دارند و همین امر سبب شده تا فعالیت های آنها به سختی پیش رود.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: برآوردها حکایت از آن دارد که هم اکنون بخش صنعت کشور به 150 هزار میلیارد تومان سرمایه در گردش نیاز دارد که البته تلاش برای تامین آن در حال انجام است.
وی تصریح کرد: معاونت صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت واحدهای صنعتی را برای دریافت منابع مالی، به بانکها معرفی می کند که در این میان، شرکت های زیرمجموعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران نیز مشابه با سایر بخش ها برای تامین منابع مالی معرفی می شوند.
به گفته شافعی، هم اکنون سرمایه در گردش به میزان کافی در اختیار تولید نیست، البته واحدهای تولیدی نباید تنها برای تامین مالی، به بانکها متکی باشند.

1
تاریخ: یکشنبه 4 خرداد 1393