Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

خبرگزاری تسنیم: پس از پیگیری سازمان بازرسی کل کشور۸۵ درصد کل مبلغ یارانه پرداختی به کارخانجات و واحدهای تولیدی دریافت‌کننده یارانه از دفتر صنایع غیرفلزی وزارت صنعت، معدن و تجارت تعیین تکلیف شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اداره کل نظارت و بازرسی امور صنعت، معدن و تجارت سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد: در بررسی‌ها مشخص شد، کارخانجات و واحدهای تولیدی دریافت‌کننده یارانه از دفتر صنایع غیرفلزی وزارت صنعت، معدن و تجارت، بدهی‌های خود را تسویه حساب کرده‌اند لیکن دفاتر مالی وزارت صنایع و معادن(سابق) خلاف این مسئله را نشان می‌دهد و مغایرت عمده‌ای میان دفاتر مالی وزارتخانه و اسناد موجود در دفتر تخصصی مذکور وجود دارد.

بر این اساس پیشنهاد گردید تا معاونت توسعه منابع انسانی و پشتیبانی وزارتخانه ضمن رعایت قوانین و مقررات نسبت به تعیین تکلیف وضعیت بدهی‌های سنواتی واحدهای تولیدی بابت یارانه‌های دریافتی و رفع مغایرت فوق الاشاره اقدام کند.

در ادامه مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صنعت،معدن و تجارت طی نامه‌ای اظهار داشت: 85 درصد کل مبلغ یارانه پرداختی تعیین تکلیف و ثبت دفاتر و اسناد مالی شده و جهت ثبت الباقی نیز مکاتبات لازم با کارخانجات انجام و مراتب به دیوان محاسبات منعکس شده است.

1
تاریخ: دوشنبه 12 خرداد 1393