Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ

معاون اقتصادی وزیر اقتصاد با تاکید بر اینکه رونق به بخش تولید با تصویب لایحه حمایت از تولید ملی بازخواهد گشت، گفت:‌ این لایحه تا هفته آینده نهایی می‌شود.

شاپور محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که دولت در زمینه حمایت از بازار سرمایه چه اقداماتی انجام می‌دهد، اظهار داشت: دولت با سیاست‌های ضد تورمی و به دنبال آن رشد اقتصادی قطعا به دنبال حمایت از بخش تولید است.

وی ادامه داد: دولت در این مورد لایحه حمایت از تولید ملی را تا هفته آینده نهایی خواهد کرد.

معاون اقتصادی وزیر اقتصاد در پاسخ به این سؤال که این لایحه چه تأثیری بر بنگاه‌های تولیدی خواهد داشت، گفت: ‌قطعا اثرات این لایحه در بازگشت به بخش رونق به تولید مثبت است و با توجه به بررسی آن در کمیسیون اقتصاد دولت، امیدواریم تا هفته آینده نهایی شود.

به گزارش فارس، در آخرین پیگیری‌ انجام شده در خبرگزاری فارس لایحه حمایت از تولید در اتاق بازگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران اصلاحاتی داشته و برخی بندها به آن افزوده شد.

بر این اساس، پس از آنکه وزیر صنعت لایحه 42 ماده‌ای را برای حمایت از تولید روی میز دولت گذاشت، کارگروه منتخب اتاق بازرگانی ایران اصلاحاتی را روی این لایحه انجام داده که 11 بند آن را حذف و 16 بند به آن اضافه کرده است.

 

متن کامل اصلاحیه از اینجا قابل مشاهده است .

1
تاریخ: یکشنبه 1 تیر 1393