Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ
پنجاه و سومین مجمع عمومی عادی سالیانه روز یکشنبه مورخ 4 تیرماه 1393 در محل تالار اجتماعات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.
به گزارش «نساجی نیوز» مجمع عمومی عادی سالیانه انجمن با حضور اکثریت اعضا و نیز با حضور و نظارت نمایندگان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در ساعت 18 روز یکشنبه مورخ 4 تیر ماه در سالن اجتماعات اتاق ایران، واقع در طبقه دهم این ساختمان، برگزار شد.
در ابتدای این جلسه آقای آهنچی به عنوان رئیس، آقای شیبانی به عنوان نایب رئیس، آقای زمانیان و آقای آقایی به عنوان ناظران و همچنین آقای خالقی به عنوان منشی مجمع انتخاب شدند.

در این جلسه مهندس محمد مروج رئیس هیأت مدیره انجمن، گزارش هیأت مدیره انجمن را به اطلاع حاضرین رساند.
سپس دکتر علیمردان شیبانی، نایب رئیس هیأت مدیره انجمن، گزارش عملکرد دبیرخانه را طی سال گذشته قرائت کرد.
پس از آن مهندس غلامرضا علیمردانی، خزانه دار انجمن، گزارش مالی منتهی به 29 اسفند 92 را ارائه و مهندس سید حسین مروستی، بازرس قانونی انجمن، آن را تأیید کرد. در نهایت نیز این گزارش با اکثریت مطلق آرا به تصویب رسید.
در این مجمع آقای مروستی به عنوان بازرس اصلی و آقای نیکو به عنوان بازرس علی البدل انجمن با اکثریت آرا برای یک سال انتخاب شدند. همچنین روزنامه اطلاعات نیز برای یک سال دیگر به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت نشر آگهی های انجمن انتخاب شد.
در ادامه مراسم از آقایان جواد تهرانی مدیرعامل تولیدی تهران تک نخ، مهندس محسن آهنچی مدیرعامل صنایع پارس موکت، مهندس احمد صادقیان مدیرعامل فرش ستاره کویر یزد و مهندس حبیب اله شاه کرمی مدیرعامل شرکت ایران نوبافت به عنوان پیشکسوتان نمونه در صنایع نساجی و پوشاک کشور تقدیر ویژه به عمل آمد.
قابل ذکر است در این مراسم خانم گلنار نصرالهی، مدیر کل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت، مهدی یکتا دبیر اتحادیه صادرکنندگان صنایع نساجی، پدرام سلطانی نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، خانم نیره پیروزبخت رییس سازمان ملی استاندارد، خانم سهیلا جلودارزاده رییس اتحادیه زنان کارگر و... حضور داشتند.
این مراسم ساعت 30/10 شب پس از صرف شام در محیطی صمیمی به پایان رسید.
1
تاریخ: سه شنبه 10 تیر 1393