Facebook
Twtitter
Twtitter
ارسال برای دوستان
نسخه مناسب چاپ
ساری - خبرگزاری مهر: عضو هیئت مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: چندسالی است که به خاطرمشکلات عدیده، حال و روزتولید و تولیدکنندگان خوب نیست و به تبع آن صنعتگران نیز از وضعیت مناسبی برخوردارنیستند، تا آنجاکه دیگر رمقی برای آنان نمانده است.

عباس رویان در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: کارخانجاتی که وامی از بانکها به خصوص بانکهای خصوصی دریافت کرده اند، این روزها املاک صاحبان كارخانجات و ضامنين آنهادر روزنامه ها به مزایده گذاشته و یا اخطاریه دریافت می کنند و یااجرائیه برایشان صادر می شود.

وی بیان داشت: اگرچه موسسات مالی به واقع اعلام می دارند که طبق قوانین عمل می کنند و منافع خود را باید تامین کنند و زمینه مشکلات را نیز آنها فرهم نکرده اند. حال از بانکها بگذریم با مشکل مالیاتي، دارایی ومالیات برارزش افزوده و تامین اجتماعی چه بایدکرد؟ با قوانین و بروکراسی دست و پاگیرچه باید کرد؟.

وی تصریح کرد: با همه مزیت خوبی که تولید و تولیدکننده دارند، پس چرا بعضی از مسئولین ما به خواب غفلت فرو رفته اند و یا فکر می کنند نمی شود برای تولید و صنعت کاری کرد و صاحبان و مدیران واحدهای تولیدی  را با هزاران دغدغه به حال خود رها کردنده اند.

رویان افزود: به واقع نمی شود کاری کرد و باید دست روی دست بگذاریم و تعطیلی شرکتهای تولیدی و صنعتی، بیکاری کارگران زحمتکش واحدهای تولیدی را که به همراه کارفرمایانشان با صداقت چرخهای اقتصاد کشور را به حرکت درمی آوردند و حالا بی کارشده اند را تماشا کنیم.

رئیس انجمن کارفرمایان نکا ادامه داد: اینها محصول تلاش بعضی از مسئولین در چندسال گذشته است که عليرغم فرموده هاي مقام معظم رهبری با عناوين همت مضاعف، حمایت ازکار و سرمایه ملی، جهاداقتصادی، عزم ملی مدیریت جهادی، به جای عمل به فرامین، فقط با نصب بنر،  پلاکارد وتابلو سردر ادارات خود را تزئین کردند.

وی تصریح کرد: بیائید با عزم ملی و مدیریت جهادی بدنبال چاره اندیشی باشیم، قدر و قیمت تولیدکنندگان و صنعتگران را بدانیم و به آنها به عنوان سربازان و بسیجیان خط مقدم جهاد و مبارزه باتحریم های بیگانگان نگاه کنیم.

تاریخ: چهارشنبه 11 تیر 1393